20120509

Sant Miquel de coma de roure+Castellet+Puig de Malveí

Matinal pels voltants de Beuda. Sortim des de can Tries, passant per can Grau, travessem la riera i ens dirigim a can Ripoll, deixem la casa a la nostra dreta i la pista baixa. Uns pocs metres mes avall, surt un camí per la dreta, l'agafem i al poc n'agafem un que surt a l'esquerra, encara que el nostre es més ben marcat. Ja veurem un indicador cap a Sant Miquel. Anem seguint el camí en direcció al coll de Goia, hem d'anar seguint les fites que trobem, perquè el camí està poc senyalitzat. Finalment arribem a dalt la pista que porta a can Coma de Roure. A la'altura de la casa surt un camí a l'esquerra que ens porta a l'ermita.
Per darrera de l'ermita surt el camí que ens porta al Pla del Pedró i seguint amunt, arribem al coll Pollastric des d'on accedim al puig de Castellet.
Tornem al coll de Pollastric i seguim recte un camí senyalitzat que enfila fins al puig del Malveí. Retornem al coll Pollastric i a la nostra esquerra surt un camí marcat per fites, que ens porta un altra vegada a Coma de Roure i en arribar a la casa, agafem el camí que surt a la nostra esquerra i que sense deixa'l, ens baixa fins a la riera i desprès seguim fins al cotxe.