20260625

BON PAS.- Ripollès: Vallfogona del Ripollès - St. Magdalena de Cambrils - torrent de la Masica

Una bonica ruta que es pot fer encara que estiguem en un període de calorada. Deixem els dos cotxes (no hi ha gaire lloc més), a on comença el camí del torrent de la Masica.
Comencem la caminada, desfent el camí per on hem vingut amb cotxe, passant per la Tosca, fins a la cruïlla on està indicat direcció NATKAM Campaments https://maps.app.goo.gl/nrNMhT74xvd1vZPF8. Seguim a la dreta per aquesta pista, passem a la vora del campament i comencem a remontar el torrent de la Balma fins a tocar el camping la Bauma, on seguim a l'esquerra pel PR C-59.2, que ens va pujant amb ascens continuat fins a Santa Magdalena de Cambrils.
Desprès de fer el descans, fotos i guaita del panorama, seguim el PR C-59.2, direcció SO, passant pel Serrat de les Tres Cares, el Serrat de les Baralles, fins al coll de la Creu de l'Espinau, on deixem el PR, on hem de fer un gir a la dreta, per entrar a la fageda i començar a baixar cap al Pla del Ginebret i uns metres mes avall, deixem la pista fent una drecera. (el camí es pot anar a trobar seguin pista avall fins a la propera corba, on a l'esquerra surt el camí que porta a on natros hem fet drecera).
Seguim baixant per anar a trobar el rec de l'Oblol, que seguim de baixada fins a empalmar el rec de la Barraca i més avall ja comença el torrent de la Masica amb els seus salts i gorgs, fins a sortir a la pista on tenim els cotxes.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

BON PAS.- Ripollès: Vallfogona del Ripollès - St. Magdalena de Cambrils - torrent de la Masica

Una bonica ruta que es pot fer encara que estiguem en un període de calorada. Deixem els dos cotxes (no hi ha gaire lloc més), a on comença ...