20140831

França (Chamonix): Tour des Aiguilles Rouges (Servoz - refuge Moëde Anterne)

Ens traslladem amb la furgona fins a la localitat de Servoz (Gare) lloc de trobada amb la nostra guia Elodie i el seu company Philipe que serà qui cuidarà de la logística de un refugi al altre, amb el nostre conegut "Picaso".
Desprès de passar als sacs que ells porten, tot el que no necessitem portar a sobre, comencem a caminar, dirigint-nos cap al poble de Servoz, per anar a buscar el camí del Tour du Pays du Montblanc variante, que ens porta fins Les Barbolets i a la Côte, seguint cap al Lac Vert, on aprofitem per gaudir d'aquest paratge i com ja es hora, fer parada per dinar.
Continuem direcció E. per anar cap a la gîte d'étape Le Châtelet. Hi passem pel davant i seguim cap a le Gouet i desprès les chalets du Souay, on hi ha una cruïlla. A l'esquerra surt un corriol que també ens portaria a la nostra destí. Agafem el camí que segueix al davant nostre, baixant fins al riu i passar cap a la dreta i que puja per passos equipats cap a les Argentières i seguir pujant cap al lac de Pormenaz. Aquí, ens comença a baixar la boira i anem seguint direcció al refugi, que no veiem fins que no hi som a pocs metres.

Distància recorreguda               13,6 km.