20140904

França: Tour des Aiguilles Rouges (R. Lac Blanc - R. Bel Lachat)

Cinquè dia de travessa. Sortim del refugi del Llac Blanc. Avui si el temps hagués estat segur, hauríem fet el recorregut carenant per les Aiguilles, però com les previsions no estaven massa segures, la nostra guia, decideix de fer el camí que baixa i fa balconada a sobre de Chamonix.
Anem baixant i agafem el camí que ens porta fins al Chalet de la Flègére, arribada del telefèric que puja des de Chamonix. Fem un petit descans i seguim dirigint-nos al SO. cap a Plampraz. Desprès seguim camí direcció NO. fins al Col du Brévent, des d'on ens dirigim fins al pic Le Brévent, punt més alt del dia. Aquí fem una parada per veure la vista de 360º que ens ofereix aquest punt privilegiat i també coincidim amb un salt lliure des de aquí dalt fins a Chamonix, d'un saltador Chilé, anomenat Sebastian Àlvarez. Es espectacular i a la vegada fa encongir el cor, veure com salta al buit.....
Seguim el nostre camí direcció al refugi de Bel Lachat on a la poca estona, ja hi arribem. Un altre dia, sense dutxa al refugi....

Distància recorreguda              15,6 km.
Desnivell acumulat                    881 m.