20200619

BON PAS.- Sant Grau, pel Veïnat de l'Església

Desprès d'aquest període tant excepcional a les nostres vides, arriba el moment de retrobar-nos i fer una sortida de Colla. Abans, hem pogut anar fent sortides locals de posta a punt, a nivell individual.  Lo positiu, es que no hem tingut cap afectat pel Covid i que les seqüeles que pugui deixar tot això, ens ajudarem per superar-les.
Com el temps, també porta un temporada molt revolt, també ens ha fet la guitza i no ha permès poder anticipar aquesta trobada. Ahir dijous, com també el temps ens ha fastigiat la sortida habitual, vam aprofitar per fer una trobada d'esmorzar a ca la Conxi.

Avui, ens trobem 18 caminants de la Colla i ens en anem fins a S. Gregori (veïnat de l'església) des d'on sortim a caminar. Ens dirigim, primer seguin la pista asfaltada i desprès girant a la dreta per camí de terra i apropant-nos a la riera de Llémena, direcció NO cap a Can Verdeguer. Desprès de passar pel costat la casa, deixem la pista i agafem a la dreta un corriol que travessa el torrent de Can Verdaguer i va girant direcció oest a trobar un camí (pista no transitada) que va pujant direcció oest a la vora del anomenat torrent sec de can Pujades. Més amunt, va fent llaçades i ens acosta a la carena on sortim a una pista. A la dreta hi ha un corriol que ens acaba de pujar a S. Grau pel darrera.
Gaudim del bon matí que ens fa i podem veure totes les muntanyes que tenim a 360º i fins al mar.
Seguim el corriol de baixada direcció sud-est, que va tallant i retrobant la pista que baixa per la carena i a meitat baixada, agafem un camí a l'esquerra que segueix baixant direcció est. Hi trobem algun arbre caigut que en dificulta el pas, però encara es de bon fer. Quan ja som al pla, el corriol gira a nord i ens apropa al veïnat de l'església, on tenim els cotxes.