20130926

Castellar de n'Hug - Pedra Picada, per la carena.

Fem la aproximació per Ripoll, Campdevànol, Gombrèn, carretera de Castellar de n'Hug.
Deixem el cotxe a l'entrada del poble, a un lloc on es pot aparcar algun cotxe.
Sortim direcció cap al centre del poble i abans d'arribar a la plaça de l'església, baixem per un carrer que ens porta fins a baix a la riera. A partir d'aquest lloc, ja anem seguint unes marques blaves, que anem trobant de pujada cap a l'Erola. Passem pel costat de una hípica i seguim el camí, que ens porta fins a la Font dels Torrents. Seguim recte, encara que a l'esquerra hi ha camí marcat. Anem pujant, passant per l'Orri, més amunt, deixem el camí que ens portaria a la Font del Boix i seguim recte a munt, direcció nord, seguint unes mànigues d'aigua, i un poc més amunt veiem una fita. Anem seguint amunt, fins arribar a la carretera.
La creuem al altre costat i seguim pujant pel Serrat del Mig fins a dalt la carena. Quan hi som, fem un gir a l'est i anem seguint per la Pleta Roja, Serrat de la Moixera, Amorriador del Bac i el Pedra Picada.
Fins al Cap de l'Emperadora, ja hi havíem arribat en un altra sortida. Així que decidim de baixar pel Coll del Remoló, direcció sud i desprès gir de la pista cap al oest, fins arribar a un encreuament. Aquí decidim de baixar de dret cap a la carretera i desprès la seguim un petit tros, per baixar cap a la dreta, tornant a sortir a carretera més avall. Ja estem a sobre GR, que anem seguint, passant pel costat del camp de futbol i entrant al poble, allà on tenim el cotxe.

Sortida circular.
Distància recorreguda    15,1 km.
Desnivell acumulat          888 m.