20220203

BON PAS.- Granollers (can Plana) - Rocacorba - St. Nicolau - Golany - Granollers de Rocacorba

Bonica ruta matinal a prop de casa. Deixem els cotxes a un petit aparcament que hi ha a can Plana i comencem a caminar pel camí que puja a can Gelats. Un poc més enllà de can Gelats, seguim a la dreta un corriol que ens puja a la carena fins a un coll anomenat Pedra del Turó Rodó (no l'hem vist). Comencem a baixar cap a la riera de Rocacorba i seguim camí, direcció est anant a sortir a la pista que ve de can Mitjà (ens queda a baix a la dreta). Seguim el corriol a la dreta que ens porta a la Roca del Barret, des d'on fem pujada a Rocacorba pel camí de l'escaleta, passant per la cova de Rocacorba.
Seguim la pista direcció nord i baixem pel camí dels morts fins al pla de Martí, on pel corriol que va paral·lel a la carretera, anem cap al collet de Martí i seguim fins a St. Nicolau.
Pel costat de la font de St. Nicolau i direcció oest, seguim el corriol que de pujada, ens porta a la pedra dels tres Senyors, des d'on seguint cap al oest, fem pujada fins a Golany, des d'on podem gaudir d'unes bones vistes.
Desfem uns metres de camí i seguim direcció sud la baixada cap a coll Saposa i tot de baixada per la Llosa Llarga fem cap a can Portalló i acabem la baixada fins a can Plana.