20220721

BON PAS.- Hostal Pastuira (Vallter) - Pla i Pic de la Coma Ermada - Pic de la Llosa - Roc Colom - GR 11.6 - Vallter - Hostal Pastuira

Aquest dijous tornem a buscar l'alçada per la previsió de calor que hi ha. Anem fins al Pla dels Hospitalets, on deixem cotxes i agafem el camí que va direcció est marca groga, que utilitzem per anar cap al Pla i Circ de Concrós.
Quan arribem a l'alçada del torrent que baixa de la Coma Ermada, agafem el camí, a l'esquerra, que puja cap al Pla de la Coma Ermada.
La pujada de la Coma, és preferible fer-la més a l'esquerra en paral·lel al torrent i passar per la font de les Llosardes. El lloc per on hem pujat, no està tant bé. A la traça, hi acompanyo la variant que caldrà fer.
La part alta, a la carena, està força brut amb pins tallats i deixats pel terra.
Arribem a la Coma Ermada i seguim direcció est, passant per la carena el Pic de la Llosa, les Roque Blanques, la Portella de Concrós i Roc Colom. A la tornada, seguim pel GR 11.6 direcció oest fins a la Portella de Morens i Vallter, i seguim direcció sud, el camí que baixa fins al primer aparcament a baix de tot la carretera, que seguirem fins al Hostal i els cotxes.

(La distància i el desnivell de la traça, acumulen la variant proposada)