20230629

BON PAS.- Catalunya Nord: coll d'Ullat-puig Neulós-coll de l'Estaca i tornada per PR C-71

Aquest dijous anem fins al Chalet des Albères - coll d'Ullat, on deixem els cotxes.
Comencem a caminar seguint el GR 10 de pujada cap al coll del Pou i desprès ens arribem fins al puig Neulós. Passem per darrera les antenes i seguim el GR de baixada cap a la font de la Tanyareda i seguim cap al refugi on fem parada per esmorzar.
Seguim caminant pel GR cap al coll Pregon, coll del Faig i fins al coll de l'Estaca´, on fem el retorn, primer seguint la pista. La pista que va cap a la Tanyareda, l'estan arreglant amb màquines i està amb un pam de pols, així que desprès de passar la font de l'Orri, anem tant enfarinats que seguim pel costat, per dintre el bosc de faig, que ens permet d'anar progressant, passem pel costat del pou de glaç i retornar al refugi de la Tanyareda, on fem un petit descans.
Desprès, anem a trobar el pas d'entrada pel filat del PR C-71 que està a sobre de la font de la Tanyareda on hi ha un pal indicador. Seguim el PR i anem a sortir a tocar del coll del Pou, on ja desfem camí fins als cotxes.